English

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی؛

هیچ صنف و واحد تولیدی حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را ندارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هیچ صنف و واحد تولیدی استان حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را ندارد، گفت: واحدهای صنفی و تولیدی مدعی افزایش قیمت، باید برای افزایش قیمت کالاهای تولیدی خود از مبادی ذیربط مجوز ارائه کنند.

هیچ صنف و واحد تولیدی حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را ندارد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

صمد حضرتی روز چهارشنبه در این خصوص افزود: افزایش قیمت کالاها باید از سوی مبادی ذیربط تایید و اعلام شود وگرنه واحد تولیدی مرتکب تخلف گرانفروشی شده و پرونده تعزیراتی برای آن تشکیل می شود.

وی اظهار کرد: تمامی واحدهای تولیدی و اصناف مکلف به درج قیمت بر روی کالاها هستند در غیر این صورت تخلف محسوب شده و در گشت های مشترک از سوی بازرسان و عوامل قضایی مورد رصد قرار می گیرند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عدم آشنایی اصناف و واحدهای تولیدی به مقررات موجب تشکیل پرونده تعزیراتی برای آنان می شود، گفت: واحدهای تولیدی و اصناف باید نسبت به رعایت مقررات سامانه های جامع تجارت و انبارداری اقدام کنند در غیر این صورت مشمول تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شده و مجازات سنگینی برای آن ها اعمال می شود.

حضرتی، با تاکید بر اینکه طرح شکایت و رسیدگی به تخلفات در این سازمان بدون پرداخت هزینه دادرسی و رایگان است، ادامه داد: این سازمان تهدیدی برای کسبه نبوده بلکه در کنار اصناف قانونمند و حامیان آنان است و برای مردم امیدآفرین و اهرمی قوی برای برخورد با متخلفان و عامل اصلاح آنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه