English

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان؛

آذربایجان‌شرقی از روز دوشنبه هفته آینده تا ۶ درجه گرمتر می‌شود

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تا روز دوشنبه هفته آینده تغییرات دمایی قابل توجهی در استان روی نمی‌دهد، گفت: از این روز تا پایان هفته دمای استان سه تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.

آذربایجان‌شرقی از روز دوشنبه هفته آینده تا ۶ درجه گرمتر می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

محمد امیدفر روز پنجشنبه در گفت و گو با رسانه ها افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشاندهنده جوی به نسبت ناپایدار تا روز دوشنبه هفته آینده در استان به ویژه نیمه شمالی و شرقی و منطقه ارسباران است.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر، رگبار باران، غرش آذرخش، بروز مه و بارش تگرگ در مناطق مستعد و برخورد آذرخش می شود.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این وضعیت موجب وزش باد به نسبت شدید در استان می شود، گفت: رخداد تندبادهای لحظه ای در این بازه زمانی موجب نفوذ یا خیزش گرد و خاک، سقوط یا پرتاب اجسام و خسارت به سازه های سبک می شود بنابراین انجام اقدامات پیشگیرانه برای محکم کردن سازه های سبک، تابلوهای تبلیغاتی و سقف گلخانه ها، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و توجه کشاورزان به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی استان ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه