English

۲۴۲ اثر به دبیرخانه چهارمین همایش مجسمه‌سازی تبریز ارسال شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری چهارمین سمپوزیوم(همایش و گردهمایی علمی و پژوهشی) مجسمه‌سازی این شهر از ۱۶ شهریور، گفت: ۲۴۲ اثر از سوی هنرمندان این حوزه به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

۲۴۲ اثر به دبیرخانه چهارمین همایش مجسمه‌سازی تبریز ارسال شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، سیامک آسیایی روز دوشنبه با بیان اینکه ۱۵۲ هنرمند مجسمه ساز در بخش اصلی و جنبی این گردهمایی شرکت کرده اند، افزود: ۱۶۲ اثر ارسال شده به دبیرخانه این گردهمایی در بخش اصلی و ۸۰ اثر نیز در بخش جنبی و دانشجویی است.

وی مدت برگزاری این سمپوزیوم را ۲۰ روز تا ۴ مهر ماه سال جاری اعلام و اظهار کرد: این گردهمایی علمی و تخصصی در راستای تداوم اجرای سمپوزیوم‌های اول، دوم و سوم و با هدف برقراری تعامل سازنده با هنرمندان این حوزه برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌های سنگی تبریز به صورت ملی و در ۲ بخش اصلی و جنبی و از جنس سنگ مرمر در مسیر جاده سلامت منتهی به میدان بزرگ ائل‌گولی برگزار می‌شود.

آسیایی، ادامه داد: با نظر هیات داوران این گردهمایی تخصصی، تعداد هفت اثر برای اجرای نهایی در بخش اصلی و پنج طرح نیز جهت اجرا در بخش جنبی و دانشجویی انتخاب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه