English

تجهیز ۴۷ میلیاردی کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از خرید بیش از ۴۷میلیارد ریال تجهیزات برای کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

تجهیز ۴۷ میلیاردی کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، اسد بابایی با اشاره به ضرورت تأمین نیازها و خواسته‌های نرم افزاری و سخت افزاری کاربران کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: یکی از موثرترین راه های جذب و حفظ کاربران؛ شاداب سازی فضای کتابخانه ای، بروزرسانی و توسعه تجهیزات موجود در آنهاست.

وی افزود: در همین راستا اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال جاری با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و اوراق خزانه ای به خرید تجهیزات برای کتابخانه های عمومی استان اقدام کرده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی ادامه داد: این تجهیزات شامل لوازم چوبی مانند قفسه‌های کتاب، قفسه های منابع دیداری و شنیداری و نشریات؛ میز و صندلی مطالعه ویژه پژوهشگران، میز و صندلی مطالعه، رایانه، چاپگر، تجهیزات رایانه ای و ... بوده که پس از خرید به کتابخانه های عمومی استان ارسال شده است.

بابایی اظهار کرد: با توجه به بازطراحی کتابخانه مرکزی تبریز بر اساس استانداردهای بین المللی و بروز دنیا و توسعه بخش کودک و نوجوان این کتابخانه، بخشی از اعتبارات مذکور جهت خریداری کیوسک های آموزشی علم و خلاقیت ویژه نوجوانان، کیوسک بازی ها و نرم افزارهای آموزشی ویژه کودکان، دکوراتیو بخش کودک و نوجوان، رایانه و چاپگر هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه