English

۲۳ هزار سرباز در آذربایجان شرقی دوره مهارت زندگی دیدند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف نخست ما در موضوع ازدواج جوانان، «ازدواج آگاهانه» است، گفت: سال گذشته ۲۳ هزار سرباز در استان از کارگاه‌های مهارت زندگی بهره مند شده‌اند.

۲۳ هزار سرباز در آذربایجان شرقی دوره مهارت زندگی دیدند
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، امیر تقی زاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: برگزاری کارگاه‌های مهارت زندگی را برای دختران و پسران پیش از ازدواج داریم که امسال گستره این کارگاه‌ها از مدارس و دانشگاه فراتر رفته و در حوزه‌های علمیه، کارخانجات و حتی پادگان‌ها نیز کارگاه مهارت زندگی برگزار می‌شود.

تقی زاده تاکید کرد: بهترین زمان برای ارائه این کارگاه‌ها برای دختران در مدارس متوسطه و برای پسران نیز در دوران سربازی است زیرا اغلب پسران پس از سربازی اقدام به ازدواج می‌کنند و در این راستا نیز وی از تربیت اساتید کارگاه‌های مهارت زندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری هرچه بهتر و پربارتر این کارگاه‌ها نیازمند استقرار اساتید مربوطه در شهرستان‌های مختلف استان بود که در یک دوره ۳۰ ساعته حضوری و ۱۳۰ ساعته مجازی توانستیم بیش از ۱۰۰ استاد را برای حضور در شهرستان‌ها آماده کنیم.

تقی زاده اظهار کرد: منشور تربیتی نسل جوان ۱۳ محور را به وزارت ورزش و جوانان تکلیف کرده که برای عمل به این وظایف، منابعی از راه مالیات برای اشتغال جوانان و مباحث مربوطه به وزارتخانه واریز می‌شود.

وی افزود: قانون جوانی جمعیت نیز وزارت ورزش و جوانان را مکلف به فعالیت در راستای تسهیل ازدواج جوانان با منابع در اختیار کرده که برنامه‌هایی نیز برای تحقق این هدف دنبال می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه