English

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور اعلام شد / ۱۲۸۴ نفر جان باختند

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۱۸۴۰۷ نفر رسید و خوشبختانه ۵۹۷۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور اعلام شد / ۱۲۸۴ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۴۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده اند.

وی افزود: به این ترتیب شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۸۴۰۷ نفر رسید.

رئیسی گفت: خوشبختانه ۵۹۷۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است

معاون بهداشت وزیر بهداشت ادامه داد: متاسفانه با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۲۸۴ نفر رسید.

موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان:

تهران: ۱۳۷، قم: ۳۱، گیلان: ۷۳، اصفهان: ۱۰۸،‌ البرز: ۶۱، مازندران: ۵۸، مرکزی: ۴۷، قزوین: ۴۷، سمنان: ۱۶، گلستان: ۹،‌ خراسان رضوی: ۵۰،‌ فارس: ۲۱، لرستان: ۳۷، آذربایجان شرقی: ۵۸، خوزستان: ۲۲، یزد: ۶۹، زنجان: ۲۶، کردستان: ۱۱، اردبیل: ۱۶، کرمانشاه: ۶، کرمان: ۱۴، همدان: ۲۰، سیستان و بلوچستان: ۱۸،‌ هرمزگان: ۵، خراسان جنوبی: ۵، چهارمحال و بختیاری: ۳، ایلام: ۸، آذربایجان غربی: ۲۶، کهگیلویه و بویراحمد: ۱۵، بوشهر: ۸، خراسان شمالی: ۲۱.

به گفته رئیسی در یازده استان کشور نظیر تهران، قم، مازندران و گیلان شاهد کاهش تعداد مبتلایان ظرف ۲۴ ساعت گذشته بوده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه