English

کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریالی به بهانه کمک به نیازمندان

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با ترفند کمک به افراد نیازمند، ۱۵ میلیارد ریال از خیرین کلاهبرداری کرده بود.

 کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریالی به بهانه کمک به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری خانمی خبر داد که به بهانه کمک به مستضعفین از خیرین و خصوصا سالمندان 15 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: تعدادی از شهروندان در تماس با کلانتری 163 ولنجک و طرح شکایت مشابهی اعلام کردند که خانمی به آنان مراجعه کرده و با نشان دادن کارتی مدعی شده که از کارشناسان موسسه خیریه است و تقاضای مبالغی وجه برای کمک به مستضعفان کرده ولی رفتار وی به نظر مشکوک است.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد ، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات ماموران به دست آوردند متهم پس از این که مطلع شده است توسط پلیس تحت پیگرد است از مخفیگاهش گریخته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه با رسیدگی قضائی مشخص شد که متهم 15 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است تصریح کرد: در نهایت تیم عملیات واحد محکومین متواری پلیس پیشگیری پس از چند عملیات پلیسی مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی کرده و تردد متهم تحت کنترل در آوردند.

وی افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تحمل کیفر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ موقوفه ای خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه کمک نیکوکارانه و خیرانه را از طریق موسسات معتبر و مراکز دولتی انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه