English

احتمال برگزاری جلسات شورای شهر تهران به صورت مجازی

اعضای شورای شهر تهران امروز در صحن شورا پیشنهاد مجازی شدن جلسات شورا را مطرح کردند و نائب رئیس شورای شهر گفت: این موضوع را با ریاست شورا درمیان می گذارم و بر اساس نظر هیات رئیسه شورا اعلام نظر خواهد شد.

احتمال برگزاری جلسات شورای شهر تهران به صورت مجازی

به گزارش خبرگزاری موج، امروز در جریان چهل و ششمین جلسه شورا، مهدی عباسی و برخی از اعضای شورا پیشنهادی در خصوص مجازی شدن جلسات شورا را مطرح کردند.

مهدی عباسی در این خصوص گفت: با توجه به شرایط کرونا و ابتلای برخی اعضا، پیشنهاد می ‌کنم که جلسات صحن بصورت مجازی یا به صورت ترکیبی مجازی و حضوری هم برگزار شود تا اعضای  درگیر به ویروس نیز بتوانند بصورت مجازی مشارکت داشته باشند و رای ایشان محسوب شود.

همچنین سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورا گفت: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف 30 نفر به مدت 90 دقیقه برگزار شود و این درحالیست که مدت جلسات شورا بیش از 90 دقیقه و با حضور تعداد بیش از سی نفر برگزار میشود.  

ناصر امانی هم با تایید و تکرار تذکر نجفی افزود: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف 30 نفر برگزار شود اما همین امروز بالای 40 نفر شامل اعضا و مشاورین و اهالی رسانه در جلسه حضور دارند. لذا پیشنهاد می کنم که این سقف 30 نفر حفظ شود و دیگران بصورت مجازی شرکت کنند و این محدودیت فقط شامل رسانه‎ها نباشد.   

پرویز سروری در پاسخ به درخواست اعضای شورا اظهار داشت: این موضوع را با ریاست شورا درمیان خواهم گذاشت و بر اساس نظر هیات رئیسه شورا اعلام نظر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه