English

جلال ملکی در گفتگو با خبرگزاری موج خبر داد؛

آموزش زندگی در کمپ و شرایط اضطراری به مردم زلزله زده خوی/ توزیع ۲۰۰ دستگاه خاموش کننده

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: نیروهای آتش نشانی تهران پس از حضور در خوی با سرک کشی از کمپ های زلزله زدگان و اهدای وسایل خاموش کننده به زنان ومردان نکات مهم زندگی در کمپ و شرایط اضطراری را آموزش می دهند.

آموزش زندگی در کمپ و شرایط اضطراری به مردم زلزله زده خوی/ توزیع 200 دستگاه خاموش کننده

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج با حضور در منطقه زلزله زده خوی با اشاره به عدم رعایت نکایت ایمنی در برخی از کمپ ها اعلام کرد: براساس تجربیات زلزله های گذشته در شهرهای بم، هریس و ورزقان و سرپل ذهاب که همگی در فصل سرما رخ دادند لزوم رعایت نکات ایمنی به جهت پیشگیری از حوادثی نظیر گاز گرفتگی، آتش سوزی و برق گرفتگی بسیار ضروری است.

وی افزود: از همین رو در کنار تمام اقلام ضروری ارسال شده از سوی سازمان آتش نشانی به منطقه زلزله زده خوی نظیر صدها تخته پتو، لوازم بهداشتی و وسایل گرمایشی، 200 دستگاه خاموش کننده به همراه 10 نفر از آتش نشانان در 4 دستگاه خودروی مجهز آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی تهران پس از حضور در خوی با سرک کشی از کمپ های زلزله زدگان و اهدای وسایل خاموش کننده به زنان ومردان نکات مهم زندگی در کمپ و شرایط اضطراری را آموزش می دهند.

ملکی همچنین اعلام کرد: در صورت لزوم نیروهای آتش نشانی تهران نسبت به جهت حضور در منطقه و اجرای هرگونه عملیات به منطقه اعزام خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم دوم آتش نشانی به همراه اقلام ضروری تهیه شده در هفته آتی به منطقه زلزله زده خوی اعزام و جایگزین اکیپ نخست خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

کانکس‌های سرپل ذهاب چرا به داد زلزله زدگان خوی نرسید؟/ مدیریت همیشه از بحران یک گام عقب‌تر است

همه روستاهای مناطق زلزله زده خوی به اینترنت پرسرعت متصل شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه