English

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

کمترین جرایم را در بین ارازل سابقه دار شاهد هستیم

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، گفت: به واسطه کنترل و رصد پلیس کمترین جرایم را در بین ارازل سابقه دار شاهد هستیم .

کمترین جرایم را در بین ارازل سابقه دار شاهد هستیم

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، اظهار داشت: چندین سال است در تهران  بزرگ و کل فراجا تمام ارازل و اوباشی که دارای سابقه و شرارت بودند، سطح بندی شده بانک اطلاعاتی آنها در دسترس  و توسط پلیس تحرکاتشان رصد می شود.

وی افزود: کنترل های دوره ای برای این افراد انجام می شود به همین دلیل شاهد کمترین نوع وقوع جرم در بین آنهایی هستیم که در رصد اطلاعاتی ما بوده و بانک اطلاعاتیشان در دسترس است.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خاطر نشان کرد: افرادی که قالبا این نوع جرایم را مرتکب می شوند، افرادی نوپا هستند که نوجوان و جوان بوده، نا آگاهانه و از روی غفلت این کارها را انجام می دهند.

 

بیشتر بخوانید:

بازسازی صحنه وحشت آفرین ارازل خطرناک در قصرالدشت تهران

 

سرهنگ راستی بیان کرد: میانگین سنی افرادی که این شرارت ها را مرتکب می شوند 19 الی 23 سال هستند.

وی با اشاره به اینکه معمولا شرور زمانی که عرصه را بر خود تنگ می بیند از استان تهران فرار می کند، عنوان کرد: امسال 27 فقره عملیات در استان های مختلف انجام شده است که منجر به دستگیری ارازل در مخفیگاه هایشان در سایر استان ها شده است.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: این افراد در هر گوشه ای که هستند، مطمئن باشند هیچ کجا برایشان امن نبوده و دستگیر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه