English

شهردار تهران:

رویداد قهرمان شهر سال آینده بین المللی می‌شود

شهردار تهران گفت: با حمایت دولت سیزدهم و مسئولان استانی رویداد قهرمان شهر سال آینده به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

رویداد قهرمان شهر سال آینده بین المللی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی شهر یا شهر قهرمان با حضور وزیر ورزش و شهردار تهران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

در این مراسم همچنین مهدی چمران رئیس شورای شهر، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری، محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال، رضا حسن زاده، مهدی امیرآبادی پیشکسوتان استقلال، محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی‌اکبر حیدری پیشکسوت کشتی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم گفت: در اولین سال برگزاری این رویداد، شاهد حضور ۶۰۰ هزار شهروند و علاقمند به ورزش بودیم که امسال به یک میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: امسال در رقابت‌های قهرمان شهر شاهد حمایت ۱۵ کلانشهر بودیم که در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد به ما کمک کردند ما نیز مفتخریم ورزش عمومی و همگانی را در سطح کشور ترویج دهیم، زیرا در حاشیه این رویداد می‌توانیم استعدادهای زیادی را کشف و شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: به طور قطع این رقابت‌ها توانسته بیش از پیش روحیه ورزش دوستی را در جامعه ایجاد کند. در قهرمان شهر یا شهر قهرمان توانستیم جامعه شهروندی را به سمت ورزش همگانی سوق دهیم.

زاکانی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها در دنیا رشد و توسعه ورزش همگانی در جامعه است ما نیز بنا داریم با حمایت دولت سیزدهم، وزیر ورزش و استانداری تهران زمینه رشد ورزش را در پایتخت فراهم کنیم و سال آینده این رویداد ورزشی را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

همچنین امین توکلی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: امسال شاهد حضور یک میلیون نفر از شهروندان علاقمند به ورزش در این رویداد ورزشی بودیم که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش چند برابری این رقابت‌ها بودیم.

وی افزود: امسال این رقابت‌ها در ۱۰ رشته مردان و ۱۰ رشته بانوان به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد که هدف از اجرای آن رشد و پیشرفت ورزش همگانی در بین خانواده‌ها بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه