English

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

هر کسی در این کنکور قبول نشود، حقش بوده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته برای جلوگیری از تقلب در این آزمون، افرادی که قبول می‌شوند یا نمی‌شوند، حقشان بوده و میتوان ادعا کرد عدالت آزمونی تحقق یافته است.

 هر کسی در این کنکور قبول نشود، حقش بوده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از روند برگزاری کنکور، اظهار کرد: در آزمون سراسری در رشته‌های مختلف، شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ورود می‌کند، طبیعتا برای تحقق درست مصوبات  باید بر این روند نظارت داشته باشیم.

 وی افزود: یکی از ماموریت‌های شورای انقلاب فرهنگی، غیر از تصویب اسناد، ساختارها و مصوبات دیگر، نظارت و ارزیابی است تا مصوبات به‌درستی اجرا شود.

دبیر شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر رشد بسیار دقیقی داشته و به جرأت می‌توانم بگویم با نظارت و بازدیدی که از  مجموعه سازمان سنجش و همچنین از آزمون  داشتم میتوان با قاطعیت گفت تقلب در این حوزه صفر است و  هیچ‌کس نمی‌تواند سوالات را لو دهد یا سوء‌استفاده کند.

خسروپناه عنوان کرد: در این آزمون، افرادی که قبول می‌شوند یا نمی‌شوند، حقشان بوده و می‌توان ادعا کرد عدالت آزمونی تحقق یافته است.

 

بیشتر بخوانید:

کنکور سراسری ۱۴۰۳

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه