English

فرمانده مرزبانی فراجا:

۴۰۸ کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان کشف شد

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۴۰۸ کیلوگرم انواع موادمخدر و توقیف دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در مرزهای شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

 ۴۰۸ کیلوگرم موادمخدر در مرز سراوان کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی شهرستان سراوان، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین مواد مخدر از منطقه مرزی دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین هدفمند منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ به محض روئیت مأموران، اقدام به تیر اندازی کرده که مرزبانان نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش مأموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن خودرو و محموله مواد مخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

وی افزود: مرزداران غیور در این عملیات موفق شدند، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، مقدار ۴۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل؛ ۱۵۸ کیلوگرم تریاک و ۲۵۰ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که امروز مرزداران غیور بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی باز، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی به ارمغان خواهند آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه