English

شهردار تهران:

مراسم لازم برای نامگذاری خیابان به نام شهید رئیسی برگزار می‌شود

شهردار تهران تصریح کرد: پس از تصویب نام‌گذاری دو مکان به نام شهید رییسی،‌ مراسم لازم برای نامگذاری و افتتاح این اسامی بر اساس آئین نامه‌ها اجرا خواهد شد.

مراسم لازم برای نامگذاری خیابان به نام شهید رئیسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره فضای بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: فقدان او قابل جبران نیست. رئیس جمهور شهید شخصیت بزرگ دینی، مذهبی و ملی و اجرایی و توانمندی بود و راه وی مستمر است. بحمدالله دولت کار خود را به‌صورت دقیق انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه دو پروژه بزرگ همکاری بین شهرداری و دولت وجود دارد،پروژه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن و  ارائه خدمات معیشتی به مردم (مقرر شده جهات توزیع کالاهای اساسی در قالب سبد های معیشتی در فروشگاه های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار برنامه ریزی شود) که مورد تاکید رئیس جمهور بوده است، اظهار کرد: رئیس‌جمهور بر اجرای این دو پروژه تاکید ویژه داشتند و پیگیر بودند که اجرای آن یک روز هم عقب نیفتاد، به همت دولت و مدیریت شهری کار دنبال می‌شود و امیدواریم که کارهایی که انجام می دهیم روح آن شهید را شاد کند و خدمت به مردم مستمر باشد.

شهردار تهران همچنین اعلام کرد: بزرگراه بعثت و پاستور شرقی در مراسمی  به نام شهید رئیسی نامگذاری خواهد شد.

شهردار تهران سوالی درباره نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری را بی جواب گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه