English

آسمان تهران طی سه روز آینده صاف همراه با وزش باد است

اداره کل هواشناسی استان تهران طی سه روز آینده وضعیت جوی این استان را آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و افزایش وزش باد پیش‌بینی کرده است.

آسمان تهران طی سه روز آینده صاف همراه با وزش باد است
به گزارش خبرگزاری موج

، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده وضعیت جوی استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی این مدت، پیرو هشدار سطح زرد روز گذشته، با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های جوی، در نیمه شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ و در قیمه جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید با خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

در روزهای جمعه و شنبه ۱۸ و ۱۹ خردادماه آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین از روز جمعه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا ۱۶ خردادماه صاف و از بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه صاف و از بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه