English

رئیس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران:

۱۰۰ درصد ون های فعال در تهران فرسوده است

رئیس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: ۱۰۰ درصد ون های فعال در تهران فرسوده است و برای بهبود این وضعیت ۱۰هزار ون برقی به ناوگان حمل و نقل اضافه می شود.

۱۰۰ درصد ون های فعال در تهران فرسوده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، شادی مالکی در آیین ورود ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران، اظهار داشت: این پروژه بزرگ و عظیم حرکت به سمت برقی سازی بوده که نتایج مطلوبی را بر جایی خواهد داشت.

وی افزود: از مهمترین تبعات ورود این خودرو ها به عرصه حمل و نقل شهری کاهش آلودگی هوا است چرا که ناوگان خودرو سواری پر پیمایش و پر تردد ترین ناوگان در شهر است.

رئیس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، عنوان کرد: نیمی از تاکسی ها و همه ون هایی که در حال حاضر در ناوگان حمل و نقل  فعالیت می کنند فرسوده است.

مالکی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان تاکسیرانی را با توجه به سیاست‌های کلان شهردار تهران، اجرای برنامه‌های تحولی در نوسازی و برقی‌سازی ناوگان تاکسیرانی است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری، تغییر سبک حمل و نقل سنتیِ بنزینی به حمل و نقل مدرنِ برقی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت:  تلاش شده شرایط برای خرید این خودرو ها و جایگزینی با خودرو های فرسوده تسهیل شود، در این راستا  وام ۳۰۰ میلیون با کارمزد ۸ درصد و وام ۶۰۰ میلیون توسط شرکت محقق شده است. 

وی گفت: امیدواریم این کار الگویی برای دیگر کلان شهرها باشد.

 

تکرار راحت و راه اندازی یک کار سخت است

علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین‌ ورود هزار خودرو برقی به ناوگان حمل و نقل تهران، اظهار داشت: تکرار راحت است اما راه اندازی یک کار سخت است، عده ای باور نمی کنند که در یک مسیر نو و جدیدی قرار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه زمانی که بنا شد خودروهای برقی در دولت سیزدهم انجام شود نیازمند برخی زیرساخت‌ها بودیم، افزود: برخی از مسؤولین عنوان می کردند به خواب ببینید چنین اتفاقی محقق شود.

شهردار تهران تصریح کرد: برای تحقق این مهم از تمامی ظرفیت های داخلی و خارجی استفاده شد و امروز شاهد کار مشترک چندین خودروساز و خصوصاً کرمان موتور در این راستا هستیم.

زاکانی بیان کرد:  نقدینگی اگر  به درستی مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند به سمت خلق ثروت برود.

وی گفت: امید داریم ماحصل این برقی سازی بتواند یک چهره جدیدی را در شهر تهران به نمایش بگذارد، شاهد این هستیم که در پایتخت هر اقدامی صورت بگیرد به سرعت در کشور گسترش پیدا می‌کند، امیدواریم شاهد آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه