English

فرمانده فراجا:

امروز ایران به قدرت جهانی بدل شده است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از شهیدان به عنوان چشم و چراغ ملت ایران و مایه عزت و آبروی کشور یاد کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهدا به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است.

امروز ایران به قدرت جهانی بدل شده است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، امروز دوم مرداد در بدو ورود به کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید گودینی، اظهار داشت: شهادت راه پرافتخاری است که خداوند سبحان آن را در مسیر بهترین بندگان خود قرار می دهد و آنهایی که در این وادی گام می نهند، جزو سعادت مندترین افراد هستند.

وی ادامه داد: شهدای والامقام جزو برگزیدگان و مقربان درگاه الهی به شمار می‌روند که راه صدساله را یک شبه پیموده و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آوردند و جاودانه شده‌اند.

سردار رادان افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون پاک و مطهر همین شهداست که با وجود همه تنگناها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، یکی پس از دیگری قله‌های افتخار را در می‌نوردد و به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: همه ما مسئولان وظیفه داریم تا راه شهدای والامقام را ادامه دهیم و کاری کنیم که بر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی افزوده شود.

وی در ادامه اجر و پاداش خانواده معظم شهدا را کمتر از شهیدان ندانست و افزود: آنها باید در برابر مصائب، صبر و شکیبایی پیشه کنند و تحمل داشته باشند تا در اجر شهید عزیزشان سهیم باشند.

وی با بیان اینکه وجود خانواده شهدا برای جامعه اسلامی ما پر از فیض و برکت است، خاطرنشان کرد: خانواده شهید بودن افتخار بسیار بزرگی است که باید آن را قدر دانست، چرا که این افراد در نزد خداوند متعال از احترام و ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند.

در این دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید گودینی تجلیل کرد.

سردار رادان به منظور بازدید از مرز خسروی و شرکت در ششمین قرارگاه اربعین فراجا به کرمانشاه سفر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه