English

نوار شمالی کشور خنک می‌شود

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ مرداد در نوار شمالی افزایش وزش باد همراه با کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

نوار شمالی کشور خنک می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، سازمان هواشناسی اعلام کرد که دوشنبه ۲۲ مرداد در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و در سواحل شمالی و ارتفاعات البرز همچنین در مناطقی از فارس، شمال هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

سه شنبه ۲۳ مرداد علاوه بر مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل همچنین در شمال و غرب هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رگبارو رعد و برق و وزش بادشدید پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه ۲۴ مرداد تنها در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و در شمال و غرب هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار رخ می‌دهد.

پنجشنبه ۲۵ مرداد تنها در سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

جمعه ۲۶ مرداد با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی آذربایجان شرقی و اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و در خراسان شمالی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

طی روزهای پنجشنبه و جمعه در نوار شمالی افزایش وزش باد همراه با کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و همچنین طی پنج روز آینده در برخی مناطق واقع در نوار شرقی و مرکز کشور در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین شرق دریای عمان مواج خواهد شد.

آسمان تهران فردا ۲۳ مرداد صاف، تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای۳۳ و ۳۸ درجه سانتیگراد و پس فردا ۲۴ مرداد صاف تا کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با بیشترین دمای ۳۱ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه