English

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی اطلاعات تهران بزرگ:

باند قاچاقچیان سلاح دستگیر شدند

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی اطلاعات تهران بزرگ گفت: باند پنج نفره قاچاقچیان سلاح که سلاح ها را از غرب کشور وارد و به تهران منتقل می کردند دستگیر شدند.

باند قاچاقچیان سلاح دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی اطلاعات تهران بزرگ اظهارداشت: باند تهیه و توزیع سلاح در تهران دستگیر شدند،  این افراد سلاح را از غرب کشور  وارد و به تهران  منتقل می‌کردند.

وی افزود: از این باند پنج نفر سه نفر  به زندان و دو از آنها اینجا هستند، این دو نفر کسانی هستند که علاوه بر قاچاق سلاح کلاهبرداری هم انجام دادند.

سرهنگ راستی عنوان کرد: آنها با تهیه انواع کارت های بانکی به ازای مبلغ اندکی پول از معتادینی که در جنوب تهران هستند  اقدان به اخاذی می کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی اطلاعات تهران بزرگ بیان کرد: تا کنون ۱۵۸ کارت بانکی شناسایی شده که به بهانه  لیزینگ خودرو و موضوعات مختلف  وجوهی از شهروندان با ارتباط تلفنی و به بهانه اینکه برنده هستید دریافت می‌کردند.

 

بیشتر بخوانید:

۱۹۳ نفر از ارازل تهران بازداشت شدند+ فیلم

طرح دستگیری اراذل و اوباش و انهدام باندهای شرارت

 

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود هزار نفر در رابطه با این اخاذی ها در کشور شناسایی می شوند.

وی در خصوص باند دیگری که دستگیر شده بودند، خاطرنشان کرد: این گروه پنج نفره  افرادی هستند که فعالیت زیادی در فضای مجازی دارند قبلا سه مرتبه  به دلیل نشر  تصاویر شرارت و موضوعات عدیده ای که در فضای مجازی بارگذاری کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ راستی بیان کرد: این دفعه  چند شب گذشته ساعت ۱۲و نیم در فرحزاد به قصد ورود به یک رستورانی را داشتند که بخاطر اینکه ساعت ۱۲ و نیم شب به بعد دیگر رستوران های ما تعطیل هستند و نباید سرویس بدهند تلاش می کنند که ورود کنند، که از ورود آنها ممانعت می شود و درب رستوران را می بندند، این ارازل اقدام به ضربه زدن به رستوران  و شلیک تیز هوایی می کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی اطلاعات تهران بزرگ تصریح کرد: جرم در قانون تعریف شده این افراد سلاح گرم حمل کردند ، سلاح غیر مجاز است  تیر اندازی کردند چه هوا چه زمین هر دو جرم است و نباید انجام شود.

وی افزود: همینطور ضربه زدن به درب رستورانی که به مردم خدمات میدهد نیز جرم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه