English

دادگستری کل استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد

رئیس کل دادگستری استان تهران در همایش فصلی شورای مدیران قضایی دادگستری استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد.

دادگستری کل استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

​، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در همایش فصلی شورای مدیران قضایی دادگستری استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ که توسط ریاست قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفته‌اند تکریم و قدردانی کرد.

در لوح‌های تقدیر ریاست قوه قضاییه تاکید شد که تحقق اهداف تحول و تعالی قضایی و ارتقا کارایی مجموعه و رضایتمندی مراجعین دستگاه قضایی در تراز انقلاب اسلامی؛ جز با اخلاص، ایمان، روحیه جهادی، احساس مسئولیت، جدیت و تلاش و همت مدیران، قضات و کارکنان در بهره‌گیری احسن از فرصت ها، ظرفیت ها، امکانات، ابزارها و روش‌های سریع و دقیق کارشناسی، قضایی و نظارتی مطابق با قوانین و اصول سند تحول قضایی و وفاداری به سوگند خدمت در سنگر مقدس دستگاه قضایی ممکن نخواهد بود.

در این مراسم دو معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران محمدرضاصاحبی پسندیده به عنوان معاون قضایی و جانشین ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین غلامرضا مهدوی معاون قضایی رئیس کل در امر شوراهای حل اختلاف به عنوان مدیر و قاضی نمونه کشوری در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، ۲۰ نفر از قضات و کارکنان دادگستری کل استان تهران از سوی ریاست قوه قضاییه مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه