English

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران:

فاز نخست رود دره فرحزاد در اوایل پاییز به بهره برداری می رسد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در اوایل پاییز شاهد بهره برداری از فاز نخست پروژه رود دره فرحزاد خواهیم بود.

فاز نخست رود دره فرحزاد در اوایل پاییز به بهره برداری می رسد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نشستی که امروز بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهارداشت: خبرنگاران دو وظیفه خطیر اطلاع یابی و اطلاع رسانی را دارد و یاری گر عرصه های مدیریتی هستند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران چند برنامه مهم پیش روی خود دارد، افزود: این برنامه ها شامل فعالیت در مرزهای، کشور عراق و برنامه جاماندگان اربعین می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، عنوان کرد: برنامه جاماندگان اربعین امسال نیز در تهران از میدان امام حسین(ع) آغاز و تا شهر ری ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته همه ارگان های شهر داری و بخش های مختلف از جمله پلیس راهور در برگزاری هرچه بهتر این مراسم ما را یاری می کنند.

نظری با اشاره به اینکه با کلان شهرها برای فعالیت و خدمات رسانی  در مرزها هماهنگی صورت گرفته است، گفت: برای انجام این هماهنگی ها از اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کردیم و کلان شهرهای بسیاری مانند اصفهان، مشهد و رشت در ۸ مرز کشور ما با کشور عراق خدمت رسانی خواهیم کرد.

وی  تصریح کرد: برای نخستین بار ۴۰ دستگاه خودرو برای نظافت و پاکسازی در داخل عراق به فعالیت خواهد پرداخت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص پروژه های مهم این معاونت، خاطر نشان کرد: در اوایل پاییز سال جاری شاهد افتتاح فاز نخست پروژه رود دره فرحزاد هستیم که در گذشته دارای وضع نابسامانی بود.

نظری عنوان کرد: چهارباغ پروژه دیگری بوده که واقع در ضلع شمالی مصلی است و  فضای چند منظوره بوده که بزودی شاهد افتتاح این پروژه نیز خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه