English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرگزاری موج:

بیش از هزارطرح اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد استان تهران راه اندازی شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت:در چهارماهه سال جاری با رویکرد ساماندهی کسب و کارهای خرد و ارتقای نقش آنها در اقتصاد خانوار، بیش از 1100 فرصت شغلی ایجاد شده است.

بیش از هزارطرح اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد استان تهران راه اندازی شد

 روح الله دانشور راد، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، در خصوص فعالیت های صورت گرفته در راستای انجام طرح های اشتغال و خودکفایی در سال جاری، اظهار داشت: طی چهارماهه سال جاری با رویکرد ساماندهی کسب و کارهای خرد و ارتقای نقش آنها در اقتصاد خانوار، 1011 طرح اشتغال با اعتباری حدود 120 میلیارد تومان در قالب طرح های مختلف کارفرمایی، هدایت و راهبری شغلی ایجاد و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تا پایان امسال اجرای 10 هزار و 412 طرح اشتغال پیش بینی شده است، افزود: صنایع کوچک و متوسط نقش تاثیرگذاری در شکوفایی اقتصادی خانواده های تحت حمایت و سایر نیازمندان واجد شرایط دارد.

دانشور راد با تاکید بر توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت، ادامه داد: کمیته امداد استان تهران برای معرفی کارجویان به کارفرمایان بنگاه های اقتصادی جهت تامین نیروی کار آمادگی دارد و برای این منظور بسته های تشویقی کارفرمایی همچنان ارائه می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران ایجاد اشتغال پایدار را با تکیه بر آموزش های مهارتی توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه استفاده از توانایی و استعدادهای درون خانواده در ایجاد طرح های کوچک نقش بسزایی دارد و هر کدام از اعضای خانواده در فرایند تولید محصول نهایی نقش موثری را ایفا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان تیرماه سال جاری ، حدود 300 مددجو، آموزش های پایه و مهارتی کسب کردند تا بتوانند در کنار خانواده و نگهداری از فرزندان و همسران بیمار خود، درآمدزایی داشته باشند.

دانشور راد با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری برای ۹٠٠٠ مددجو آموزش های مهارتی پیش‌بینی شده که  از ۴٠٠٠ مددجو از آموزش پایدار سازی شغلی بهره مند خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید: 

ایجاد و راه اندازی بیش از ۷۶۰ طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

اهدای ۳۳ دستگاه اکسیژن ساز به بیماران تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان

حدود ۲۷۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور در سال گذشته جمع‌آوری شد

اعزام اولین کاروان ۱۰۰ نفری مددجویان زیارت اولی به کربلا ی معلی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه