English

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

۹ هزار کلاس درس برای سال تحصیلی جدید احداث می شود

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: امیدواریم در بحث احداث کلاس درس با تامین اعتبار جهشی صورت گیرد و تعداد احداث به 9 هزار کلاس درس برسد.

 9 هزار کلاس درس برای سال تحصیلی جدید احداث می شود

حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در خصوص فعالیت های این سازمان در قالب پروژه های مهر تحصیلی، اظهار داشت: در قالب پروژه های مهر برنامه ها در دو قالب برنامه ریزی شده که یکی از آنها پروژه های طرح شهید عجمیان است.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای ایجاد نشاط در مدارس انجام می شود، افزود: در این راستا 110 هزار کلاس درس برنامه ریزی شد که 80 هزار مورد از آن در تابستان  توسط گروه های جهادی، مردمی ، طلاب و دانشجویان انجام می شود که این روند آغاز شده و  با پیشرفت خوبی روبرو است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خاطرنشان کرد: برای مثال  یکی از استان هایی که می توان به اجرای این طرح در آنجا اشاره کرد استان خراسان رضوی است که هزار و 600 مدرسه از این محل، شاداب سازی و بهسازی که امیدواریم برای مهر آماده شود.

خان محمدی تصریح کرد: در طرح احداث مدارس نیز پیش بینی هایی صورت گرفته است که امیدواریم به اعتباراتی که برای این حوزه در نظر گرفته شده است جذب شود تا در یک ماهه باقی مانده شاهد جهش در این راستا نیز باشیم و رقم کلاس های درس احداث شده را به 9 هزار کلاس درس برسانیم و به دانش آموزان تقدیرم کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات سال جاری اکنون در حال ابلاغ است، گفت: سازمان برنامه و بودجه در این راستا همکاری خوبی داشته است، مشکلاتی از جهت جابه جایی را وجود داشت که امیدواریم با حل این مشکل روند احداث ها سرعت بیشتری پیدا کند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: عمده کارها و فعالیت های عملیاتی ما در فصل تابستان است چرا که در مهر مدارس آغاز می شود و باید بحث احداث و تجهیز مدارس هنرستانی و سرمایشی، گرمایشی پیش از مهر ماه انجام شود.

 

بیشتر بخوانید:

هیچ مدرسه‌ای نمی‌تواند والدین را مجبور به پرداخت هزینه کند

نیازها به خوبی روایت نشده است

۳۳ هزار کلاس درس به فضای آموزشی کشور اضافه شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه