English

ارتقا جایگاه صندوق بازنشستگی در حوزه خدمات الکترونیک تا ۲۵ رتبه

مدیرکل برنامه‌ریزی و تحول سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از ارتقای ۲۵ رتبه‌ای این صندوق در حوزه «ارزیابی و پایش کیفیت وبگاه‌ها و خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی دارای شناسنامه خدمات مصوب» خبر داد.

 ارتقا جایگاه صندوق بازنشستگی در حوزه خدمات الکترونیک تا ۲۵ رتبه
به گزارش خبرگزاری موج

، وحید غلامرضایی گفت: در ارزیابی دوره دهم سازمان فناوری اطلاعات که از آذر ماه ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳ انجام شد، صندوق بازنشستگی کشوری موفق شد از رتبه ۴۸ در ارزیابی دوره نهم، به رتبه ۲۳ در ارزیابی این دوره (دوره دهم) ارتقا یابد.

وی همچنین گفت: رتبه این صندوق در بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از جایگاه چهارم به دوم ارتقا یافته است.

به‌گفته وی، سازمان فناوری اطلاعات از زمستان ۱۳۹۵ هر ساله براساس شاخص‌های تعیین‌شده نسبت به ارزیابی و پایش کیفیت وبگاه‌ها و خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی دارای شناسنامه خدمات مصوب سازمان اداری استخدامی کشور اقدام می کند.

وی یادآور شد: ارزیابی دوره دهم آن سازمان از آذر ماه ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

براساس آخرین آمار منتشرشده، مجموع بازنشستگان، ازکارافتادگان و وظیفه‌بگیران و در مجموع حقوق‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری بیش از یک میلیون و ۶۴۰ هزار نفر است که از این تعداد بیش از یک میلیون و ۳۲۸هزار نفر بازنشسته هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه