English

وزیر میراث فرهنگی از دلدادگان تمدن، فرهنگ و هنر ایران برای وفاق و همکاری دعوت کرد

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پیامی در فضای مجازی نوشت: دست خویش را به سوی تک‌تک دلدادگان تمدن، فرهنگ و هنر ایران‌زمین دراز کرده و همگان را به وفاق برای ایران عزیزمان دعوت می‌کنم.

وزیر میراث فرهنگی از دلدادگان تمدن، فرهنگ و هنر ایران برای وفاق و همکاری دعوت کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدرضا صالحی امیری روز پنجشنبه یکم شهریورماه در نخستین پیام پس از اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع) در ایام اربعین حسینی و با طلب یاری از پروردگار متعال، دست خویش را به سوی تک‌تک دلدادگان تمدن، فرهنگ و هنر ایران‌زمین دراز کرده و همگان را به وفاق برای ایران عزیزمان دعوت می‌کنم.»

وزیر میراث فرهنگی

صالحی امیری چهارشنبه ۳۱ مردادماه با کسب ۱۶۸ رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به کابینه دولت چهاردهم راه پیدا کند و سکاندار این وزارتخانه شد.

وی متولد ۱۳۴۰ در شهرستان بابل، سیاستمدار و فعال علمی و فرهنگی، دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی است و سابقه مسئولیت در سطح وزارت در دولت یازدهم را در کارنامه خود دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، از مهم‌ترین سوابق اجرایی صالحی امیری است.

وی همچنین معاونت بررسی‌های راهبردی وزارت اطلاعات، ریاست کمیته اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه اجرایی خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه