English

پهپادها برای جلوگیری از رانندگی پر خطر به کمک پلیس آمدند/ زوار اربعین برای بازگشت عجله نکنند

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: به منظور نظارت دقیق بر تردد خودروها در جاده‌های خروجی مرزهای زمینی، از دوربین‌های ثبت تخلف، مأموران گشت سیار و پهپادهای نظارتی استفاده می‌شود.

پهپادها برای جلوگیری از رانندگی پر خطر به کمک پلیس آمدند/ زوار اربعین برای بازگشت عجله نکنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در جمع خبرنگاران ، با تسلیت فرا رسیدن روز اربعین حسینی به تمامی شیعیان و زائران عزیز امام حسین (ع)، اظهار داشت: موج عظیمی از ورود زائران به کشور آغاز شده و به طور چشمگیری در حال افزایش است، پلیس راهور با تمرکز ویژه بر مسیرهای مرزی، به‌ویژه مرز مهران که بیشترین حجم تردد زائرین و وسایل نقلیه عمومی را دارد به صورت تمام‌وقت در تلاش است تا نظم و ایمنی را در این مسیرها حفظ کند.

وی افزود:  برای تسهیل تردد و کنترل ترافیک جاده‌های مرزی، تمامی نیروهای پلیس راهور به کار گرفته شده‌اند و  خودروهایی که به دلیل پارک نامناسب به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند، از طریق پیامک به مالکان اطلاع‌رسانی شده و محل دقیق پارک خودروها مشخص گردیده است.

رئیس پلیس راهور فراجا عنوان کرد: همچنین، پلیس راهور برای نظارت دقیق‌تر بر ترافیک و وضعیت پارکینگ‌ها، از پهپادهای نظارتی استفاده می‌کند تا مدیریت بهتری داشته و از بروز هرگونه اختلال جلوگیری شود.

سردار حسینی با تأکید بر اهمیت حفظ جان زائران بیان کرد: حتی جان یک نفر هم برای پلیس راهور اهمیت دارد و از این رو، با تمام قوا و امکانات برای کاهش تصادفات و جانباختگان تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: به منظور نظارت دقیق بر تردد خودروها در جاده‌های خروجی مرزهای زمینی، از دوربین‌های ثبت تخلف، مأموران گشت سیار و پهپادهای نظارتی استفاده می‌شود تا نظارت دقیقی بر ترافیک و تخلفات جاده‌ای داشته باشد.

وی با هشدار جدی به رانندگان حادثه ساز خاطرنشان کرد: هرگونه تخلف حادثه‌ساز از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت‌های خطرناک و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با برخورد قاطع و بدون اغماض مواجه خواهد شد، این اقدامات با هدف کاهش حوادث رانندگی و حفاظت از جان زائران صورت می‌گیرد.

رئس پلیس راهور خطاب به  تمامی زائرین بیان کرد: زوار قبل از آغاز سفر استراحت کافی داشته باشند و از هرگونه عجله و شتاب که ممکن است به بروز حوادث منجر شود، پرهیز کنند.

سردار حسینی افزود: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از زائران به کشور بازگشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود که ۲۰ درصد باقی‌مانده تا روز دوشنبه ۵ مرداد ماه، خاک عراق را به‌طور کامل ترک کنند.

وی گفت: پلیس راهور با تمام توان در تلاش است تا بازگشت این زائران نیز با ایمنی کامل انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه