English

کیفیت هوا در نوار شرقی کشور کاهش می‌یابد

سازمان هواشناسی از احتمال کاهش کیفیت هوا در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل خبر داد.

کیفیت هوا در نوار شرقی کشور کاهش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری موج

، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی چهارشنبه ۱۴ شهریور در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

همچنین امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شنبه ۱۷ شهریور در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، شدید گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

جمعه و شنبه در برخی مناطق جنوب غرب شمال، شرق، شرق بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد نسبتا شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد. پنجشنبه دریای خزر و جمعه دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج است.

گفتنی است که آسمان تهران فردا ۱۵ شهریور صاف در بعدازظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۳ و ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا ۱۶ شهریور صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر با کمترین و بیشترین دمای ۲۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه