English

دلیل صدای انفجار امروز خیابان وحدت اسلامی تهران چه بود؟

صبح امروز در خیابان وحدت اسلامی تهران حوالی خیابان مختاری شرقی صدای انفجاری به گوش رسید که سخنگوی آتشنشانی در این خصوص توضیحاتی داد.

دلیل صدای انفجار امروز خیابان وحدت اسلامی تهران چه بود؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران اظهار داشت: ساعت ۴ و ۲۵ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان وحدت اسلامی ، خیابان مختاری شرقی اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه  به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشان ها پس از سه دقیقه به محل اعزام رسیده و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان دو طبقه روی همکفت که همکف هم مسکونی بوده است، هر طبقه یک واحد، روی پشت بام سه انباری وجود داشته است که یکی از انباری ها به وسعت ده متر در بالاترین قسمت راه پله که همان پاگرد آخر وجود داشته و در آن از سمت پشت بام باز می‌شد که در آن لوازم منزل و لوازم اضافه قرار داده بودند دچار انفجار شد.

انفجار خیابان وحدت اسلامی

سخنگوی آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: در آنجا یک انفجار رخ داده بود که منجر به آتش سوزی شده بود، بخشی از دیوارهای آن تخریب و به سمت کوچه بغل ریخته بود، دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه رانا پلاس و یک دستگاه کوییک بر اثر ریختن بتن، آجر و قطعات دیوار خسارت‌های دیده بودند، آتش نشان ها سریعا در محل حاضر شدند و آن را خاموش کردند.

ملکی تصریح کرد: یک آقای ۴۰ساله که در آن لحظه در آنجا حضور داشت دچار سوختگی شده بود که سوختگی وی نسبتا شدید بود که سریعا تحویل عوامل اورژانس شد و به مراکز درمانی اعزام شد.

وی بیان کرد: در طبقات پایینی تخریب و سرایت آتش نداشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه