English

قیمت کفپوش اپوکسی به چه پارامترهایی بستگی دارد؟

کفپوش های اپوکسی به علت طراحی های بسیار زیبا و عمر بالای آن در محیط، محبوبیت بسیار زیادی بین مردم و صنعتگران پیدا کرده است.

قیمت کفپوش اپوکسی به چه پارامترهایی بستگی دارد؟

به گزارش خبرگزاری موج، کفپوش های اپوکسی به علت طراحی های بسیار زیبا و عمر بالای آن در محیط، محبوبیت بسیار زیادی بین مردم و صنعت گران پیدا کرده است. این کفپوش‌ها همچنین ارزش بالایی در مقایسه با قیمت دارند. اما مسئله مهم اینجاست که هزینه خرید نصب این کفپوش ها چقدر است و چگونه قیمت کفپوش اپوکسی را تخمین بزنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد جزییات این محصول صنعتی نکات بیشتری را بررسی کنیم.

هنگام تصمیم گیری در مورد مواد اولیه و مدت زمان کار به این نکته توجه کنید. محصولات شرکت بهبد صنعت پارسا که از بزرگترین مجریان پروژه های اپوکسی می‌باشد، از بهترین و مطرح ترین تولیدات ایران در این زمینه صنعتی است. سیستم های کفپوش مایع بسیار قابلیت اختصاصی سازی با توجه به خواسته کارفرما را دارند. برآورد قیمت مواد اولیه به علاوه هزینه نصب کفپوش اپوکسی https://epoxyfloor.ir/price-epoxy-floor ، بسیار به موارد زیر و سایر عوامل وابسته است: 

  • اندازه سطح زمین
  • وضعیت کنونی کف کار شده قبلی
  • اینکه نیازی به یک لایه زیرین ضد آب و یا بتن است
  • اینکه به یک پایه کاهش انتقال رطوبت یا پایه مقاوم در برابر رطوبت نیاز است
  • انتخاب پوشش نهایی
  • ضخامت کفپوش
  • کیفیت مواد رزینی استفاده شده
  • دستمزد کارگران و نصاب ها

قبل از تعیین قیمت نهایی کفپوش اپوکسی، لازم است که فهم درستی از انتظارات مشتری داشته باشیم. همچنین در نظر گرفتن فعالیت روزانه در محل مورد نظر ضروری است. مواد پوششی مورد استفاده هنگام نصب، بسیار وابسته به وسایل مورد استفاده شرکت است.

قبل از هز چیز بهتر است بدانیم که کفپوش اپوکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

کفپوش اپوکسی یک نوع کفپوش بسیار مدرن و مقاوم است که امکان پیاده سازی در رنگ ها و طرح های مختلف را دارد. https://epoxyfloor.ir/epoxy-floor این کفپوش از رزین اپوکسی که یک نوع ماده پلیمری است ساخته می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول باعث افزایش طول عمر کف و زیرسازی می شود.

از کاربردهای مهم آن می توان به پارکینگ، کارخانه جات، صنایع غذایی و لبنی، انبارها، اماکن مسکونی، مجتمع تجاری و اداری، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، صنایع نظامی و بسیاری از محیط های دیگر اشاره کرد.

نصب و اجرای کفپوش اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی  

همانند سایر سیستم های کفپوش، طراحی های ظریف که از رنگ های مختلف و تزئینات متنوع استفاده می کنند، هزینه نصب بیشتری نسبت به نوع ساده تر آن دارند. حتی طراحی های ساده کفپوش اپوکسی متالیک می توانند انتخاب مقرون به صرفه تری نسبت به سیستم کفپوش های زینتی در بازار باشند و همچنین می توانند عملکرد عالی و عمر طولانی داشته باشند.

نکاتی راجع به کفپوش اپوکسی

 تصور بر این است که کفپوش هایی که مقاوم هستند زیبایی لازم را ندارند. کفپوش اپوکسی زینتی و سایر کفپوش های رزینی ثابت کرده اند که زیبایی فقط در سطح ظاهری نیست‌. این کفپوش ها بسیار با استحکام هستند‌. بسته به ساختار بتنی شما و ابزار مورد نیاز، پوشش های مخصوص روکش های سنگین با طراحی های جذاب، می توانند تا یک چهارم اینچ یا بیشتر، ضخامت داشته باشند. این کفپوش ها همچنین دارای مقاومت بالا و توانایی حمل فشار هستند که از رقیبان صنعتی ساده خود پیشی می گیرند.

چگونگی نحوه برآورد قیمت کفپوش اپوکسی

کفپوش های اپوکسی، نسبت به پوشش های بتنی رنگی و روکش های بی کیفیت مرسوم، عمر طولانی تری دارند. همچنین ارزش بالاتری در برابر پولی که پرداخت می کنید، دارند. بتن های رنگی و سایر انواع بی کیفیت تر مانند بتن صیقل داده شده، اغلب، نقص های موجود روی سطوح را بیشتر نمایان می کنند. آن ها همچنین در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد، به سرعت خراب می شوند‌‌‌‌. به علاوه، توانایی مقاومت در برابر لغزندگی را ندارند.

 در مقابل، کفپوش اپوکسی متالیک تزئینی، می تواند لکه های موجود را پنهان کند. می تواند سطح مقاوم در برابر لغزش ایجاد کند. و حتی در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد محافظت طولانی مدت با کیفیتی مثل کفپوش صنعتی ایجاد می کند. با انتخاب کفپوش رزینی، مانند کفپوش اپوکسی متالیک به جای بتن رنگی یا بتن معمولی صیقل خورده، شما یک قدم جلو هستید. این کفپوش در هزینه پرداختی در طولانی مدت، اقتصادی است و هزینه نگهداری کمتری نیز دارد‌. 

تخمین قیمت مواد اولیه به علاوه هزینه نصب کفپوش اپوکسی زینتی و متالیک، بسیار وابسته به عوامل زیر و سایر متغیر ها است‌‌:

پیچیدگی طرحی که برای کفپوش اپوکسی خود انتخاب می کنید

یک ترکیب متالیک تک رنگ برای کل فضا، یک نصب ساده تر و مقرون به صرفه تر است. در مقایسه با یک سطح که در طراحی آن از رنگ های مختلف و باریکه های جدا کننده متال و طرح های دکوری استفاده کرده است. این تغییرات زمان، کار و هنرمندی بیشتری از پیمان کار می طلبد. 

تعداد رنگ های استفاده شده در کفپوش

کفپوش اپوکسی متالیک اساسا از ترکیب رنگ های مختلف ساخته شده است. که معمولا متعلق به یک خانواده از رنگ ها هستند. اگرچه ممکن است بسیار جذاب باشند. انتخاب های نسبتا بی نهایت از پالت رنگ های مختلف، ممکن است بسیار وسوسه انگیز باشند. با این حال، استفاده از رنگ های مختلف می تواند تاثیر چشم گیری بر روی قیمت نهایی داشته باشد.  

طرح های جاسازی شده روی کفپوش

لوگو های دلخواه نصب شده به عنوان بخشی از طراحی کفپوش، می توانند قیمت را بسیار بالا ببرند. با این حال، این طرح ها می توانند یک کفپوش شگفت انگیز و زیبا با عمر طولانی و نگه داری آسان در اختیار بگذارند. 

قیمت در هر مترمربع  

سطح مورد نظر برای پوشش، به‌علاوه قطر مورد نظر، قطعاً قیمت نهایی پروژه را تحت تاثیر قرار می دهند. با بزرگ شدن پروژه، مواد اولیه کفپوش اپوکسی، به‌علاوه هزینه کار برای هر مترمربع، هزینه نهایی پروژه را بیش تر می کند. به عبارت دیگر، با افزایش سطح زمین مورد نظر، هزینه پایانی پروژه افزایش پیدا می کند. و قیمت برای هر مترمربع کاهش پیدا می کند. 

با این وجود، مشابه تمامی کار های ساختمان سازی، هزینه ابتدایی حمل و نقل، نیروی انسانی و تجهیزات تقریباً برابر است. فرقی نمی کند اگر سطح زمین ۵۰۰ مترمربع یا ۱۵۰۰ مترمربع باشد‌. میزان هزینه صرف شده هنگامی افزایش چشمگیری می یابد که پروژه در سطوح عظیم تجاری، صنعتی و یا بنگاهی باشد. 

هزینه های اضافه و تعمیر سطوح بتنی قبلی 

پوشش کفپوش اپوکسی برای این طراحی شده اند که روی سطوح بتنی از قبل آماده شده نصب شوند. اگر بتن موجود به شکل جدی تخریب شده باشد، ممکن است تعمیرات مضافی پیش از نصب کردن کفپوش اپوکسی زینتی لازم باشد. اگر چه این مرحله به مراحل مورد نیاز پیش از نصب، می افزاید. وضعیت بتن زیری، چه قدیمی چه جدید، باید به دقت بررسی شود‌.

 بررسی وضعیت بتن زیری، شامل در نظر گرفتن قدرت (MVT) کاهش انتقال رطوبت بخارشده روی سطح مورد نظر است. قدرت بالای MVT می تواند مانع اتصال و بهبودی کفپوش اپوکسی شود. که باید به درستی مورد بررسی قرار گیرد. برخی از سازنده های کفپوش، خدماتی عالی به شکل بتونه کاری و زیرسازی برای وضعیت MVT ارائه می دهند. 

این مواد پیش پوشش از رویه تزئینی، و زیر آن گذاشته می شوند. 

رزین کار تایید شده توسط شرکت و نصاب پوشش اپوکسی می توانند به شما کمک کنند تا لایه های زیری و پوشش رویه مناسب را انتخاب کنید. که نسبت به نیاز، مواد در اختیار و محل مورد استفاده، متغیر اند.  

نکات مراقبت و نگهداری

کفپوش اپوکسی، یک انتخاب کاربردی برای بسیاری از استفاده های صنعتی، بازرگانی و بنگاهی است. این محصول بسیار راحت تمیز می شود، نگهداری از آن بسیار آسان است، می توانند وزن بالایی را تحمل کنند و در مقابل رفت و آمد مکرر مقاوم هستند. بسته به نوع استفاده ممکن است بخواهید از پیشنهادات متنوع برای سطوح مختلف استفاده کنید. برای مثال کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال، می تواند بسته به تقاضای شما، قدرت (MVT) کاهش انتقال رطوبت بخارشده ملایم و قابلیت ضد میکروبی داشته باشد. 

اگر کفپوش اپوکسی در اثر ضربه یا فشار آسیب بیبند، شرکت فنی مهندسی سازنده باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

از کجا کفپوش اپوکسی تهیه کنیم؟

بهبد صنعت پارسا، مجری بزرگترین پروژه‌های کفپوش اپوکسی در سراسر ایران

شرکت فنی مهندسی بهبد صنعت پارسا تولید کننده، مشاور و مجری انواع کفپوش های صنعتی، پوشش های ضد خوردگی و سیستم های حاظت از سطوح با بهره گیری از تکنولوژی روز و مدرن دنیا و مواد اولیه اروپایی به پشتوانه سال‌ها تجربه از بزرگ‌ترین کمپانی های ایرانی فعال در این زمینه است.

بهبد صنعت پارسا (epoxyfloor.ir) سابقه فعالیت و انجام پروژه در بازار بزرگ کیش، وزارت نیرو، صنایع هوا و فضای ایران، پاساژ کویتی ها، گمرک بندر انزلی، صنایع مس سرچشمه، نیروگاه برق شازند و بسیاری از صنایع و شرکت های ایران را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه