English

به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه در سراسر استان:

پویش جهادی ۱۵۰ نفری قضات در بازدید از زندان های استان انجام شد

در راستای اجرای سیاست های ابلاغی قوه قضائیه به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان ها ، ۱۵۰ نفر از مسئولین و قضات استان ضمن حضور در تمامی زندان های استان ، از نزدیک و بدون واسطه با مددجویان دیدار و مستمع مسائل و مشکلات مطروحه آنها شدند .

 پویش جهادی ۱۵۰ نفری قضات در بازدید از زندان های استان انجام شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان گفت؛ باز اجتماعی کردن و توانمندسازی زندانیان و پیشگیری از تکرار جرم از اولویت های دستگاه قضایی استان بوده و در مناسبت های خاص در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری دال بر رافت اسلامی برای محکومین واجد شرایط، دستورات لازم برای استفاده مددجویان از ارفاقات و ظرفیت تاسیسات حقوقی صادر می گردد .

گفتنی است این پایش قضایی بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده در تمامی مراکز تأمینی استان برگزار شد و در نتیجه آن تعداد زیادی از مددجویان از ارفاقات قانونی اعم از مرخصی، آزادی مشروط ، مرخصی پایان محکومیت و .... بهره مند می شوند.

در حاشیه بازدید از زندان مرکزی اردبیل باجه الکترونیکی خدمات قضایی مستقر در این زندان به طور رسمی شروع به کار نمود .

توضیح اینکه در این باجه الکترونیکی مددجویان می توانند انواع خدمات قضایی مثل رویت روند کار پرونده قضایی، درخواست‌های متعدد از مسئولان مربوطه ، رویت و چاپ دادنامه های مختلف و ... را اکثراً به صورت رایگان دریافت نمایند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه