English

حسینیأن اردبیل هیأت برتر سال انتخاب شد

دومین همایش صبر استان اردبیل در سال ۱۴۰۲هیأت صلح دارالمصلحین با ارائه گزارشی از تلاش صلح یاران و تجلیل از هیات صلح برتر برگزار شد.

 حسینیأن اردبیل هیأت برتر سال انتخاب شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

،  در این همایش که با حضور دادستان ،فرمانده سپاه استان و مسئولین استانی در سالن همایش دادگستری برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: از آحاد مردم بابت شور انتخاباتی مردم استان اردبیل که ورق زرین دیگر به افتخارات این استان اضافه کردند و با حضور در پای صندوق رای شور و حماسه دیگری رقم زدند قدردانی کرد.

وی گفت: اتحاد بین مجموعه ها و دستگاه های دولتی و سمن ها و حسینیان بزرگوار بابت تشویق فرهنگ صلح و سازش قابل ستایش و تقدیر است و این فرهنگ باید بیشتر در بین مردم تشویق و ترویج داده شود.

مقام عالی قضایی استان ادامه داد: فرهنگ صلح و سازش در استان به معنای واقعی فرهنگ سازی شده است. در ادامه همایش حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین علوی نیزضمن اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات، اظهار کرد: مردم در راستای پاسخ به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور خود در پای صندوق‌های رای، دشمنان را مایوس و ناامید کردند.

رئیس حل اختلاف استان اردبیل با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۰۵ هیئت صلح در استان اردبیل تشکیل شده است، تصریح کرد: هیأت‌های صلح در مساجد و در محلات پر جمعیت ادارات در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این هیأت‌ها در طول این سال عملکرد خوبی را از خود در اجرای وظایف خود داشتند و از این طریق توانستند تعداد زیادی از زندانیان را آزاد کنند و در برخی موارد مانع زندانی شدن برخی افراد شدند.

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: برقراری صلح بین مردم همواره مورد تاکید معصومین (ع) قرار داشته و امام صادق (ع) در این رابطه می‌فرمایند: «اصلاح بین مردم، صدقه‌ای است که خدا آن را دوست دارد».

رئیس حل اختلاف استان اردبیل عنوان کرد: در مجموع تاکنون به ۵۰۴ نفر از بزرگان، ریش سفیدان، ورزشکاران و هنرمندان در استان ابلاغ صلح‌یاری اعطا شده که آنها در قالب ۱۰۵ هیأت صلح مشغول به فعالیت هستند که بیش از یک‌هزار پرونده در سال‌جاری با استفاده از ظرفیت صلح‌یاران مختومه شده است.

در پایان این همایش، هیأت صلح دارالمصلحین حسینیان اردبیل به عنوان هیأت صلح برتر استان در سال ۱۴۰۲ انتخاب و از صلح یاران این هیأت که متشکل از پیرغلامان حسینی اردبیل می باشد تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه