English

در راستای تحقق شعار سیاره زمین در برابر پلاستیک؛

زنگ زمین پاک در اردبیل نواخته شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در مراسم نواخته شدن زنگ زمین پاک در مدرسه سجاد شهر اردبیل با اشاره به تهدیدات زباله های پلاستیکی گفت: کاهش مصرف پلاستیک یکی از راه های مهم در حفظ زمین است.

 زنگ زمین پاک در اردبیل نواخته شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

 به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، حسن قاسم پور با اشاره به شعار هفته زمین پاک با عنوان "مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" اظهار داشت: برای حفظ تنها کره مسکونی، راهی جز مشارکت عمومی و اراده ی همگانی وجود ندارد و در این میان نقش دانش آموزان بسیار با اهیمت است. 

قاسم پور از دانش آموزان به عنوان سفیران محیط زیست یاد کرد و افزود: با افزایش آگاهی دانش آموزان در حوزه حفاظت از محیط زیست، امیدواریم نسلی پا به عرصه ی اجتماع بگذارد که با محیط زیست مهربان تر باشد. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در خصوص برنامه های اجرا شده طی هفته زمین پاک گفت: برنامه های پاکسازی نمادین، نشست های علمی و تخصصی، برنامه های آموزشی در مدارس سطح استان، اجرای مسابقات در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در خانه های محیط زیست و تجلیل از فعالان حوزه محیط زیست ار جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه