English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تکمیل قطعات جاده اردبیل - سرچم نیازمند بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل و بهره‌برداری از قطعات در دست اجرای جاده اردبیل- سرچم در سال جاری نیازمند ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل قطعات جاده اردبیل - سرچم نیازمند بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، محبوب حیدری با بیان اینکه در این مسیر در سال‌های اخیر ۴۴ کیلومتر زیر بار ترافیک رفته است اظهار کرد: در حال حاضر هم قطعات دیگر این پروژه با جدیت در دست اجراست و  انتظار می‌رود با تخصیص و تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد تسریع در روند تکمیل شبکه بزرگراهی استان و ارتقای ایمنی جاده‌ای باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مسیر اردبیل –سرچم به عنوان اصلی‌ترین مسیر ارتباطی مرکز استان با مرکز کشور به شمار می‌رود و تکمیل قطعات آن جزو اولویت‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان است.

وی در ادامه احداث تونل دوم گردنه حیران به طول ۷۳۰ متر، باند دوم رضی – امیرکندی و گرمی – بیله‌سوار به طول ۶۵ کیلومتر و باند دوم پارس‌آباد – سربند – مشگین‌شهر به طول ۶۰ کیلومتر را از جمله طرح‌های مهم و بزرگراهی در دست اقدام استان ذکر کرد و درباره آخرین وضعیت بهسازی بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر گفت: موسسه عاشورا به عنوان مجری طرح بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال از راه و شهرسازی مطالبه دارد که در صورت پرداخت مطالبات پیمانکار و تامین اعتبار لازم، این طرح در موعد مقرر بهره‌برداری می‌شود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه