English

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل:

مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل با ستاد جلیلی همکاری می‌کند

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل گفت: به دنبال ادغام ستادهای مرکزی تبلیغات انتخاباتی قالیباف و جلیلی در استان، اعضای این مجمع نیز از این ائتلاف استقبال و در راستای آن همکاری و همراهی می‌کنند.

مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل با ستاد جلیلی همکاری می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سردار سعید رضایی اظهار کرد: امروز جریان و جبهه انقلاب در یک خط و جهت، دوشادوش هم برای افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کند و در نهایت پیروز انتخابات را مردم همیشه در صحنه و بصیر رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: حضور، همراهی و فعالیت سیاسی و تبلیغاتی این جمعیت که به طور عمده از رزمندگان و یادگاران دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس هستند، بدون تردید در بالا بردن مشارکت مردم استان تاثیرگذار است و هدف از این حضور و همراهی، ارتقای سطح مشارکت سیاسی آحاد مردم استان اردبیل در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری است.

رضایی گفت: جمهوریت و اسلامیت، دو رکن رکین و دو اصل اصیل نظام مقدس ما هستند و جمهوریت نظام اسلامی ما با نقش آفرینی و اراده مردم تحقق می‌یابد و انتخابات، بهترین و زیباترین شکل این نقش آفرینی بزرگ و گسترده است که عزم ملی در تاثیرگذاری برای سرنوشت سیاسی کشور را به رخ جهانیان می‌کشاند.

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل اظهار کرد: مردم با بصیرت و ولایتمدار استان اردبیل همواره به تبع ملت شریف و متعهد ایران اسلامی در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور پررنگ و چشمگیر داشته اند و حال و هوای ستادهای تبلیغات انتخاباتی در سطح استان و شور و نشاط فعالان سیاسی و اجتماعی ستادهای مربوط به هر دو نامزد حاضر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گویای اراده مصمم مردم برای مشارکت بالاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه