English

قائم مقام شورای وحدت استان اردبیل خبر داد:

حمایت شورای وحدت انقلاب اسلامی از سعید جلیلی

قائم مقام شورای وحدت استان اردبیل گفت: ائتلاف و همگرایی با ستاد سعید جلیلی به منظور همسویی در راستای جبهه انقلاب و افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری انجام شد.

حمایت شورای وحدت انقلاب اسلامی از سعید جلیلی

، مصطفی کریمی اظهار کرد: شب گذشته همراه با جمعی از اعضای شورای وحدت انقلاب اسلامی استان با حضور در ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی، حمایت خود را از این نامزد ریاست جمهوری و جبهه انقلاب اعلام کردند.

وی افزود: این همگرایی و وحدت در واقع برای حمایت از سعید جلیلی به عنوان نامزد در تراز انقلاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است و به وحدت و انسجام بیشتر نیروهای شورای وحدت و ستادهای تبلیغات انتخاباتی پورمحمدی و جلیلی منجر خواهد شد.

کریمی ادامه داد: حجت‌الاسلام حسین نوری رئیس ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی جلیلی در استان اردبیل و جمعی از نیروهای حاضر در آن ستاد نیز از حضور و همراهی ما استقبال و ابراز خرسندی کردند و این اقدام مبارک را حرکتی در جهت اتحاد جبهه انقلاب ارزیابی کردند.

قائم مقام شورای مرکزی وحدت استان اردبیل تصریح کرد: بدون تردید همگرایی و همسویی نیروها و فعالان این دو ستاد به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای منجر شده و پیروز انتخابات را مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی رقم خواهند زد.

جبهه وحدت استان اردبیل متشکل از جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، جبهه حامیان مردم و مجمع مشارکت‌های اسلامی جوانان در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی حمایت کرده بود.

به گزارش ایرنا، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ستادهای تبلیغاتی برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری در اردبیل و دیگر شهرستان‌های استان اردبیل افتتاح و فعال شده بود و احزاب و جریان‌های سیاسی در این استان نیز در صحنه تبلیغات و مشارکت مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری حضوری فعالیت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه