English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

تکمیل ۱۰۶ کیلومتر باند دوم سه‌راهی گرمی بیله‌سوار نیازمند ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه برای احداث و تکمیل ۱۰۶ کیلومتر باند دوم سه‌راهی صحرا –رضی – گرمی و بیله‌سوار ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: ضروری است نمایندگان و مسئولان استانی برای تامین منابع موردنیاز کمک کنند تا در فرآیند اجرا خللی وارد نشود.

تکمیل ۱۰۶ کیلومتر باند دوم سه‌راهی گرمی  بیله‌سوار نیازمند ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، محبوب حیدری اظهار کرد: با توجه به مطالبات سنگین پیمانکار از اداره کل راه‌وشهرسازی برای تکمیل باند دوم گرمی-بیله‌سوار قرارداد براساس ماده ۴۸ شرایط عمومی پیمان تحویل شد و پیرو بازدید انجام شده و پیگیری استاندار اردبیل و نماینده مردم شهرستان گرمی مقرر شد نسبت به انتخاب پیمانکار جدید اقدام شود.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان اردبیل افزود: ۳هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ۱۹ کیلومتر از مسیر گرمی–بیله‌سوار در ۲ قطعه تامین شده و هفته بعد نسبت به برگزاری مناقصه اقدام خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه تامین منابع مالی برای تکمیل ۱۰۶ کیلومتر باند دوم مسیر سه‌راهی صحرا - گرمی–بیله‌سوار در دستور کار قرار گرفته، اضافه کرد: نمایندگان و مسئولان استانی برای تامین منابع مورد نیاز کمک کنند.

وی همچنین با اشاره به احداث چهار خطه مسیر انگوت‌-‌قره‌آغاج اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبار و پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار و صاحبان اراضی در احداث این مسیر، عملیات اجرایی طرح تسریع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه