English

معاون گردشگر ی اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی گردشگران به استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش ۲۰ درصدی ورود گردشگران در مدت مشابه پیش بینی می‌کنیم تابستان امسال شاهد حضور بیش از چهار میلیون گردشگر در استان باشیم.

افزایش ۲۰ درصدی گردشگران به استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل با اشاره به استقبال گردشگران از استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل که به دلیل آب و هوای مطبوع و معتدل به عنوان ییلاق ایران زمین شهرت یافته، این روزها مورد استقبال گردشگران ورودی به استان قرار گرفته است.

یحیی نجار قابل اضافه کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل ورود گردشگران به استان ۲۰ درصد افزایش یافته است که این امر هم در آمار تردد و هم در ضریب اشغال هتل‌ها و اماکن اقامتی استان مشهود است.

وی گفت: در همین راستا  ضریب اشتغال هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان  نیز در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد است، 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل خاطرنشان کرد: وجود تاسیسات نوین گردشگری و ۴۰ مرکز آبدرمانی، پل‌های معلق در شهرهای هیر و مشگین‌شهر، پیست‌ اسکی و مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی و کاروانسرای صائین قلعه مورد استقبال گردشگران است و توسعه این ظرفیت‌ها در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است.

نجار قابل یادآورشد: سرعین، مشگین‌شهر، خلخال و اردبیل در روزهای اخیر مورد استقبال گردشگران بوده‌اند و به نظر می‌رسد تا پایان فصل تابستان این روند ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه