English

مدیر کل نوسازی استان اردبیل:

تفاهم‌نامه احداث ۳۰۰ کلاس درس با مجمع خیرین مدرسه ‌ساز امضا شد

مدیر کل نوسازی استان اردبیل از امضای تفاهم‌نامه احداث ۳۰۰ کلاس درس در شهرستان اردبیل با مجمع خیرین مدرسه ‌ساز این استان خبر داد.

تفاهم‌نامه احداث ۳۰۰ کلاس درس با مجمع خیرین مدرسه ‌ساز امضا شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

بهزاد محمدی خلفلو گفت: تاکنون عملیات احداث ۵۲۰ کلاس درس از محل اعتبارات ملی و استانی شروع شده و یا در حال طی مراحل نهایی است و با این تفاهم‌نامه ۳۰۰ کلاس جدید نیز توسط خیرین مدرسه ساز احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: طی سه سال گذشته در قالب ۲۲۰ پروژه، سامانه گرمایشی استاندارد در ۹۵۹ کلاس درس استان اردبیل نصب شده و با حذف بخاری‌های نفتی و گازی، سامانه گرمایشی ایمن در مدارس استان راه اندازی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: طی سه سال اخیر فعالیت عمرانی و خدماتی گسترده در امر مدرسه‌سازی در استان اردبیل انجام شده که از آن جمله می توان به آسفالت‌ریزی محوطه به مساحت ۲۷۷ هزار متر مربع و ایزوگام ۱۰۵ هزار متر مربع در مدارس استان اشاره کرد.

این مقام مسئول از حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز تا اول مهرماه امسال خبر داد و افزود: در قالب طرح شهید پناهی ۴۳ پروژه در این زمینه هدف‌گذاری شده تا همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، تحویل آموزش و پرورش استان شود.

وی با اشاره به همراهی یکی از خیرین کشوری در احداث مدارس جدید به جای مدارس کانکسی بالای هشت دانش‌آموز استان اردبیل بیان کرد: تجهیز هنرستان‌های استان از محل اعتبارات ملی و استانی در اولویت قرار گرفته و نیازهای این حوزه تامین شده است.

محمدی‌خلفلو اظهار کرد: برخی پروژه‌های مدرسه سازی در استان اردبیل از دهه ۱۳۸۰ با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۴۰ درصد به صورت نیمه تمام به حال خود رها شده بود که تعدادی از این آنها تکمیل شده و تا مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی استخر شهرستان پارس‌آباد، سالن ورزشی نیر، فضاهای آموزشی و نمازخانه مدارس متعدد در شهرستان‌های استان را از جمله این مجموعه های نیمه تمام و راکد ذکر کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای احداث ۲ هزار کلاس درس در سطح استان گفت: تاکنون عملیات احداث ۵۲۰ کلاس درس از محل اعتبارات ملی و استانی شروع شده و یا در حال طی مراحل نهایی است و با این تفاهم‌نامه ۳۰۰ کلاس جدید نیز توسط خیرین مدرسه ساز احداث خواهد شد.

وی با پیش بینی ابلاغ یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس در سال‌جاری بیان کرد: با ابلاغ این اعتبارات، مدارس فرسوده تخریب و بازسازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه