English

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی:

بیش از ۳۰ پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان با اختصاص ۳۳۰۰ میلیارد ریال اجرا می شود

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: بیش از 30 پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان با اعتباری بالغ بر 3300 میلیارد ریال اجرا می شود.

بیش از 30 پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان با اختصاص 3300 میلیارد ریال اجرا می شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، هاشم علایی در جریان بازدید خبرنگاران از شهرک های صنعتی اردبیل اظهار کرد: بیش از 30 پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان با اعتباری بالغ بر 3300 میلیارد ریال اجرا می شود که شامل آسفالت معابر، تکمیل تصفیه خانه پساب های صنعتی، توسعه فضای سبز و روشنایی معابر این شهرک هاست.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی تصریح کرد: 4 تصفیه خانه در شهرک های صنعتی مشگین شهر ، پارس‌آباد و شهرک های صنعتی 1و 2 ایجاد و راه اندازی شده است که تصفیه خانه شهرک صنعتی 2 اردبیل با اعتبار 800 میلیارد ریال  با ظرفیت 2500 مترمکعب در مرحله بهره برداری قرار گرفته است .

وی تاکید کرد: آبی که از این تصفیه خانه به بستر پذیرنده یعنی رودخانه قره سو وارد می شود به لحاظ کیفی در مرحله استاندارد قرار دارد و در این راستا حاضریم نتیجه آزمایش های انجام شده را در اختیار رسانه ها قرار دهیم.

علایی ورود حجم 1700مترمکعبی پساب شرکت تجارت دوخت سبلان را فشاری مضاعف بر تصفیه خانه شهرک صنعتی 2 خواند و گفت: از آنجا که پساب این شرکت به لحاظ کیفی مشکلی ندارد می‌توان با هدایت فاضلاب آن به شکل جداگانه از بار کمی آن و فشار ایجاد شده بر تصفیه خانه کاست.

وی در ادامه بازدید خاطرنشان کرد:  مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی 2 نیز آماده بهره برداری است که با اعتباری بیش از 150  میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رئیس جمهور شهید احداث شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان  هدف از احداث این ساختمان چهار طبقه را ایجاد مکانی برای استقرار ارائه دهندگان خدمات کسب و کار به واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: علاوه بر ایجاد امکاناتی چون سالن جلسات، نمایشگاه و محل برگزاری دوره های آموزشی، این ساختمان محلی برای ارائه خدمات مشاوران و کارشناسان در زمینه های مختلف به صنعتگران و تولیدکنندگان خواهد بود.

بازدید از مرکز اورژانس شهرک صنعتی 2 که با تامین زمین از سوی شرکت و تجهیز خیرسلامت به بهره برداری رسیده و همچنین ایستگاه آتش نشانی این شهرک بخش دیگری از این تور رسانه ای بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه