English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:

نقش اصحاب رسانه به عنوان پیشگامان ارتباطات اثربخش بین مردم قابل تقدیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بمناسبت روز خبرنگار در پیامی نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان پیشگامان اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها، قابل تقدیر خواند.

 نقش اصحاب رسانه به عنوان پیشگامان ارتباطات اثربخش بین مردم قابل تقدیر است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، علی محمدیان به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیام تبریک به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی گفت: بدون شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان پیشگامان اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها، قابل تقدیر است.

وی در ادامه این پیام یادآور شد: هفدهم مردادماه، روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی، فرصت مغتنمی است تا از اصحاب رسانه و خبرنگاران صدیق که با نگاه حرفه ای همراه با نقد منصفانه و گزارش های کاربردی، همواره در راه آگاهی بخشی آحاد مردم بویژه در حوزه سلامت نقش مهمی را ایفا می کنند، قدردانی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در پایان آورده است: این روز ارزشمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، صاحبان قلم و همچنین کارشناسان محترم روابط عمومی واحد‌های تابعه دانشگاه بعنوان خبرنگاران پایگاه خبری وبدا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف ایزد سبحان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه