English

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد:

کاهش آمار جرایم با افزایش اشتغالزایی در استان

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در سایه حمایت از سرمایه‌گذاری و افزایش اشتغالزایی در طول سه سال گذشته آمار جرایمی که با بیکاری و فقر ارتباط مستقیمی دارد در سطح استان کاهش یافته است.

کاهش آمار جرایم با افزایش اشتغالزایی در استان
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، یوسف خدادادی در آیین تجلیل از فعالان اقتصادی و صنعتگران استان اردبیل که در محل اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: تولید در برون رفت جامعه از بسیاری مشکلات اهمیت بسزایی دارد و اگر مسائل اقتصادی حل نشود علاوه بر اینکه معیشت مردم دچار مشکل می‌شود، مباحث فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و تربیتی جامعه هم به مخاطره می‌افتد و مشکلاتی که در ظاهر اقتصادی به نظر می‌رسند در بطن مباحث فرهنگی، اجتماعی و تربیتی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان اردبیل  با تاکید بر اهمیت اشتغالزایی در جامعه گفت: تولید، صادرات و واردات منجر به ایحاد اشتغال می‌شود و داشتن شغل مانع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، انحرافات و کج روی‌های اجتماعی  می‌شود.

خدادادی گفت: در نگاهی به اهمیت تولید و اشتغال از منظر دادگستری، بیشتر می توان به اهمیت این قضیه پی برد و فهمید که ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها، اختلافات مربوط به بیکاری، فقر و عدم تمکن مالی است.

وی با اشاره به کاهش آمار جرایم طی ۴ ماه سالجاری نسبت به ۴ ماه اول سال گذشته گفت:   در یک جمع‌بندی که توسط دادگستری کل استان انجام شده، وضعیت جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح استان نسبت به سال‌های گذشته در حال کاهش است و این آمار با نسبت اشتغالزایی که در استان انجام شده نسبت معکوس داشته و با افزایش اشتغال شاهد کاهش آمار خشونت، نزاع، درگیری و اختلافات ناشی از بیکاری در جامعه بودیم.

معاون قضائی رییس کل دادگستری استان اردبیل؛ داشتن اعتقاد قلبی و تاکید رئیس کل دادگستری استان را مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید از دلایل اصلی توجه و پررنگی این موضوع عنوان کرد و افزود: سیاست دستگاه قضایی حمایت از تولیدو سرمایه‌گذار و دیدگاه کلان نسبت به این قضیه است و هر مسئولی در حوزه فعالیت خود باید با نگاهی کلان و مثبت به تولید به دنبال رونق وضعیت اقتصادی باشد و این موضوع در استان اردبیل نیازمند تلاش مضاعف است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه