English

در سالن فرهنگی ولایت؛

از دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در اردبیل تجلیل شد

همایش تجلیل از دانش‌آموزان کانون قلم چی که در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پذیرفته شده اند در دوبخش دختران و پسران در سالن فرهنگی ولایت در اردبیل برگزار شد.

 از دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در اردبیل تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، مسئول نمایندگی کانون فرهنگی آموزش قلم چی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از دانش‌آموزان پذیرفته شده در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در طول 30 سال سابقه حضور کانون در اردبیل شاهد پیشرفت های بسیاری از دانش آموزان کانون بوده ایم.

مرحمت مداح ادامه داد:  در سال جاری در مجموع 460 نفر از دامش آموزان کانون قلم چی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پذیرفته شده اند که حدود 70 درصد از صندلی های این مدارس را  به خود اختصاص داده اند. 

وی ادامه داد: در بین دانش آموزان از پایه دوم ابتدایی تا کنکور و حتی پشت کنکوری ها مرتب آزمون های قلم چی برگزار می‌شود؛ قهرمانان پیوستگی کتابی است که در آن از کسانی که سالها با کانون همراه بوده اند نام برده شده که رتبه های تک رقمی هم آورده اند.

مداح با اشاره به اینکه در تمامی سال ها رتبه های تک رقمی عضو کانون بوده اند، بیان کرد: موفقیت اتفاقی به دست نیامده و مطمئنا نیازمند برنامه ریزی و تلاش خستگی ناپذیر دانش آموزان  و مربیان و پشتیبانان آنهاست و پذیرفته شدگان شایستگی موفقیت را داشته اند.

 مسئول نمایندگی کانون فرهنگی آموزش قلم چی اضافه کرد: در سطح استان اردبیل این آزمونها را با 60 نفر شروع کرده ایم و در حال حاضر بیش از پنج هزار دانش آموز در استان اردبیل عضو کانون هستند.

وی به اقدامات فرهنگی کانون قلم چی در استان  اشاره کرد و تصریح کرد: این موسسه در ساخت و تجهیز 11 کتابخانه در سطح استان اقدام کرده و در پی تکمیل پروژه های نیمه تمام دیگر نیز هست به طوری که در اردبیل طی صحبتهای انجام شده  با مدیر کل نوسازی استان قرار است پس از معرفی پروژه های نیمه تمام به تکمیل آن اقدام شود. 

مداح گفت: اهدای پروژکتور و تبلت برای هوشمند سازی مدارس در سطح استان از جمله اقداماتی است که کانون انجام داده است اما در سطح کشور ساخت 383 باب مدرسه ، 75 باب کتابخانه، 48 باب خوابگاه و هوشمند سازی 277 کلاس از جمله اقداماتی است که کانون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و ایجاد فضای بهتر برای تحصیل دانش آموزان انجام داده است. 

 در پایان این همایش از دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس تیز هوشان و نمونه دولتی در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه