English

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل:

ضریب اشغال مراکز اقامتی استان به ۱۰۰ درصد رسید

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: با حضور گسترده گردشگران ضریب اشغال مراکز اقامتی این استان از ابتدای شهریورماه به ۱۰۰ درصد رسیده است.

ضریب اشغال مراکز اقامتی استان به ۱۰۰ درصد رسید
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

،میراث فرهنگی اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه آخر تابستان و با توجه به آب و هوای مناسب استان اردبیل شاهد حضور گسترده گردشگران در استان و تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی هستیم.

وی ادامه داد: در حالی از ابتدای شهریورماه ظرفیت مراکز اقامتی استان به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل شده است ، در تابستان امسال بیش از ۹۸۰ هزار نفر اقامت در استان به ثبت رسید.

او افزود: استقبال گسترده گردشگران از حضور در استان اردبیل این روزها در تمامی مراکز گردشگری و تفریحی استان مشهود است و شهرستان‌هایی مثل مشگین‌شهر، سرعین، خلخال و اردبیل با استقبال بیشتر گردشگران مواجه هستند.

محمدی ادیب تصریح کرد: در حال حاضر تمام تاسیسات گردشگری استان از جمله مراکز اقامتی، آبدرمانی‌ها، پل‌های معلق، مجموعه‌های گردشگری و مراکز تفریحی آماده میزبانی از گردشگران هستند و انتظار می‌رود تا پایان تابستان روند حضور گردشگران و اشغال ۱۰۰ درصدی مراکز اقامتی استان ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه