English

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تاکید کرد:

لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای ایام بازگشایی مدراس در سال تحصیلی جدید

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس و نیز بررسی مشکلات ثبت نام در سامانه سپند (سرویس مدارس) ، خواستار توجه مضاعف و نظارت جدی تر آموزش پرورش بر این موضوع شد.

لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای ایام بازگشایی مدراس در سال تحصیلی جدید
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

 به نقل از اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، جهانگیر جوانمرد با تشکیل جلسه ای به بررسی آخرین وضعیت ثبت نام دانش آموزان و برنامه ریزی برای ایاب و ذهاب آنان با حضور مسئولان پرداخت.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد در خصوص نحوه ثبت نام و دریافت هزینه و...، نظارت و بررسی های لازم  انجام پذیرد ، تصریح کرد: اکیپی متشکل از بازرسان مربوطه تشکیل می شود تا ضمن بررسی موضوع، در صورت وجود تخلف آن را به مراجع مربوطه اعلام نمایند و  دستگاه قضایی استان نیز در صورت دریافت گزارش مستدل و  مستند با هرگونه موارد تخلف، با خاطیان مطابق با قانون برخورد می کند.

لزوم بررسی صلاحیت رانندگان سرویس مدارس ، هماهنگی ارگان های ذی مدخل برای اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش بار ترافیکی شهر در ایام بازگشایی مدارس و اطلاع رسانی های لازم در خصوص نحوه بازگشایی مدارس از دیگر تأکیدات معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این جلسه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه