English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد:

ثبت ۶۰۰ هزار تردد در بازه زمانی هشتم الی ۱۴ شهریور در راههای استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۶۰۰ هزار تردد در بازه زمانی هشتم الی ۱۴ شهریور در مبادی ورودی و خروجی این استان خبر داد.

ثبت ۶۰۰ هزار تردد در بازه زمانی هشتم الی ۱۴ شهریور در راههای استان
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، کلیم‌اله وثوقی گفت: براساس اطلاعات ثبت شده توسط دوربین های پلاک خوان طی این مدت ۶۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است که از این تعداد ۲۱۲ هزار تردد مربوط به پلاک‌های غیربومی بوده است.

وی افزود: پلاک‌های مربوط به استان تهران ۸۸ هزار تردد،آذربایجان شرقی ۴۶ هزار تردد،گیلان ۱۳ هزار تردد،آذربایجان غربی ۱۱ هزار تردد و اصفهان با ۶ هزار تردد بیشترین تردد را در مدت یاد شده داشته اند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل اضافه کرد: بیشترین تردد در بازه زمانی هشتم الی ۱۴ شهریور در محورهای اردبیل - آستارا با ۳۸۴ هزار تردد، اردبیل- سرعین ۳۸۲ هزار تردد، اردبیل - سرچم ۲۳۷ هزار تردد و اردبیل مغان ۲۳۴ هزارتردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طبق اطلاعات سامانه‌های هوشمند جاده ای پلاک‌های استان تهران، آذربایجان شرقی، غربی، اصفهان و فارس بین یک تا سه روز در استان اردبیل ماندگاری داشته اند.

وثوقی با اشاره به فعالیت ۱۸۵ سامانه هوشمند جاده ای در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه