English

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خبر داد:

دستگیری ۷۶ متهم با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۷۶ سوادگر مرگ، معتاد متجاهر و سارق در این شهرستان دستگیر شدند.

 دستگیری ۷۶ متهم با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سرهنگ سعید یوسفی فعال ، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان اردبیل با هدف برقراری نظم و امنیت، مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و پاکسازی محلات آلوده از لوث وجود افراد هنجار شکن، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به مدت ۴۸ ساعت اجرا کردند.

وی با بیان اینکه این طرح با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح ۶ سوداگر مرگ، ۴۲ معتاد متجاهر، ۱۱سارق و ۱۷ نفر نیز در ارتباط با سایر جرایم دستگیر شدند.

وی کشف مقادیری انواع مواد مخدر، کشف ۱۷ فقره سرقت و توقیف ۲۵ دستگاه خودرو را از جمله نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان اردبیل عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل بیان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ یوسفی فعال با تاکید بر تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، اضافه کرد: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم و جامعه خط قرمز پلیس است، ادامه داد: پلیس با تمامی ناهنجاری‌ها به‌ویژه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

وی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، گفت: مردم می‌توانند هر گونه موارد مشکوک و اخبار و اطلاعات در این مورد را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ به پلیس اطلاع داده و همچنین هر گونه انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه