English

استاندار اردبیل:

حضور انبوه گردشگران در استان اردبیل سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری را توجیه می‌کند

استاندار اردبیل با اشاره به حضور انبوه گردشگران در استان طی هفته‌های اخیر، توجیه‌پذیری و اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل را پیام این حضور انبوه دانست و در حال اجرا بودن بیش از ۹۰ پروژه گردشگری در استان را اعلام کرد.

حضور انبوه گردشگران در استان اردبیل سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری را توجیه می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی در شورای اداری استان با اشاره به حضور گردشگران در استان، بیان کرد: در فصل تابستان به‌ویژه هفته‌های اخیر شاهد حضور گسترده گردشگران در استان اردبیل بودیم که قطعا این اتفاق به نفع استان است و در ارائه خدمات برای گردشگران در اقدامات مختلفی صورت گرفت که به‌شکل کامل کافی نبود.

وی افزود: پیام حضور انبوه گردشگران در سطح استان اردبیل این است که سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان توجیه‌پذیر است و اردبیل ظرفیت‌های ویژه‌ای در این راستا دارد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: در سال‌های اخیر پروژه‌های متعددی در حوزه گردشگری استان اردبیل به‌ویژه در قالب مراکز اقامتی و تأسیسات تفریحی به بهره‌برداری رسیده است که بخشی از نیازها را در این حوزه تأمین می‌کند.

عاملی گفت: همچنین با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه گردشگری هم‌اکنون بیش از ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری در حال اجرا است و شاهد افزایش درخواست‌های سرمایه‌گذاری نیز هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه