English

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل :

دفاع مقدس بهترین مکتب برای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی از آموزه هایی نظیر قناعت، شهامت، ایثار، صداقت، اخلاص و شجاعت است و بهترین مکتب برای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه است و باید از این ذخایر با ابزار هنر بهره برداری کنیم.

دفاع مقدس بهترین مکتب برای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، ملیحه ملک زاده فرد در آئین  معرفی و تجلیل از برگزیدگان شعر کودک و نوجوان دفاع مقدس و مسابقات هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، گفت: کانون برای کار در حوزه دفاع مقدس با جدیت وارد شده است تا فاصله ای بین نسل انقلاب و نسل‌های جدید واقع نشود.

وی افزود: در شعر و شاعری، کارهای زیادی در کانون انجام گرفته است اما حوزه دفاع مقدس برای بچه‌ها همچنان تازگی دارد و در آینده نزدیک ۲ کتاب شعر و داستان در این حوزه رونمایی خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: امروز می‌توان از صحبت‌ها و خاطرات آزادگان، مسایل تربیتی مفیدی اتخاذ کرد و این سئوال پیش می‌آید که مادران آزادگان، چه الگوها و آموزه‌های تربیتی را مدنظر داشته اند که ما به آنها واقف نیستیم و امروز فرزندان ما در معرض آسیب‌ها قرار دارند؟

وی گفت: دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی از آموزه هایی نظیر قناعت، شهامت، ایثار، صداقت، اخلاص و شجاعت است و بهترین مکتب برای تعلیم و تربیت فرزندان جامعه است و باید از این ذخایر با ابزار هنر بهره برداری کنیم.

اجرای سرود، پخش نماهنگ یادمان جانباز شهید قره داغلو، رونمایی از ۲ کتاب شعر و داستان کودک و نوجوان در موضوع دفاع مقدس و تجلیل از نزدیک به ۲۰ نفر از برگزارکنندگان، داوران، برترین‌های مسابقات ادبی و هنری و برگزیدگان جشنواره شعر دفاع مقدس کودک و نوجوان از دیگر بخش‌های این رخداد ادبی و هنری بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه