English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

۱۶۴ کیلومتر فیبر نوری در شهر اردبیل اجرایی شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست طرح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در شهر اردبیل با ۴۰هزار پورت برای واگذاری، از تداوم اجرای این طرح و پیشرفت ۱۶۴ کیلومتری آن با همت اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شهرداری خبر داد.

۱۶۴ کیلومتر فیبر نوری در شهر اردبیل اجرایی شده است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

  به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل ، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فاز نخست طرح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در شهر اردبیل طی شهریور سال جاری به بهره‌برداری رسید که ۴۰هزار پورت در این فاز واگذار می‌شود.

وی افزود: طرح فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در شهر اردبیل با تلاش و همت اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شهرداری تاکنون ۱۶۴ کیلومتر پیشرفت دارد و ۴۳۹ دستگاه FAT در آن نصب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: علاوه بر شهر اردبیل، این طرح در شهرستان نیر طی اسفند سال گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

میرجعفریان درباره راه‌اندازی دکل‌های ارتباطی در روستاهای استان اردبیل هم بیان کرد: از ابتدای سال جاری، ۵۹ دکل ارتباطی با اعتبار بیش از ۲۳۴میلیارد تومان در ۷۱ روستای استان راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این دکل‌های ارتباطی ۴۰۲۶ خانوار از روستاییان استان اردبیل را تحت پوشش خود قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه