English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با حمایت مسئولان، در سال جاری شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی هستیم تا روند رو به رشد توسعه صنعتی استان تداوم و گسترش یابد.

اجرای بیش از 20 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3500 میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، هاشم علایی اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این شرکت کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می‌کنیم با حمایت مدیران و مسئولان و با مشارکت کارآفرینان و صنعتگران، به این هدف مهم دست یابیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی پارس‌آباد اظهار داشت: یکی از لازمه‌های جذب سرمایه‌گذاران، ایجاد بسترها و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آنان است تا با فراهم کردن امکانات لازم، شاهد حضور سرمایه‌گذاران در استان باشیم.

وی تصریح کرد: این موضوع همواره مورد تاکید مسئولان و دولتمردان بوده و تلاش شده است با حمایت‌ها، تامین اعتبارات و وضع قوانین و مقررات مختلف، تنگناها و مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.

علایی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذار، زمینه‌ساز رشد همه جانبه استان خواهد شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی، حمایت از سرمایه‌گذاران و بسترسازی برای رونق تولید و اشتغال است که این شرکت از تمام ظرفیت‌های ممکن برای تحقق این هدف مهم استفاده خواهد کرد تا جوابگوی خیل عظیمی از تقاضاهای بحق سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از اجرای برنامه‌های متنوع این شرکت برای رونق تولید و اشتغال خبر داد و افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به منظور رشد و توسعه صنعتی و افزایش سرمایه‌گذاری در استان، برنامه‌های این شرکت در حوزه‌های مختلف؛ تامین اعتبارات، ایجاد زیرساخت‌ها، توسعه شهرک‌های صنعتی، فعال سازی قراردادهای راکد و ارائه بسته‌های حمایتی به واحدهای تولیدی تدوین شده است که این برنامه‌ها با جدیت هرچه تمام‌تر در سطح شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود.

وی به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی در تسهیل امور واحدهای تولیدی اشاره کرد و ابراز داشت: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرک‌های صنعتی، تلاش شده است با بازدیدهای میدانی نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی در همان محل واحدها اقدام شود تا خللی در تولید و اشتغال آنان ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه